ԲացՄուգ
Դասախոսություն 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
Գոյություն ունեցող հարյուրավոր հոգեթերապևտիկ ուղղությունների շարքում հոգեվերլուծությունն առանձնանում է իր խորությամբ, արդյունավետությամբ, ինչպես նաև իր հոգեբանափիլիսոփայական ասպեկտներով:
Ի տարբերություն շատ այլ մեթոդների՝ հոգեվերլուծությունը կարողանում է արդյունավետ փոփոխություններ կատարել անձի առավել խորքային շերտերում: Այս հատկությունների շնորհիվ` վերլուծական մեթոդը կոչվում է նաև «խորքային մեթոդ», կամ «խորքային թերապիա»:
Սկիզբ առնելով 19-րդ դարում՝ հոգեվերլուծությունը մինչ օրս պահպանել է իր հիմնական մոտեցումները՝ ազատ ասոցիացիաների օրենքը, վերլուծական շրջանակը, երազների վերլուծությունը, փոխանցումը, հակափոխանցումը և այլն: Այս առումով վերլուծությունն ավանդական ուղղություն է: Միևնույն ժամանակ, այն շատ ճկուն է և զարգացող:
Այսօր հոգեվերլուծական գիտելիքները կիրառվում են հոգեթերապևտիկ այլ ուղղություններում, ինչպես նաև մանկավարժությունում, մարքեթինգում, գովազդում, արվեստի բազմաթիվ ճյուղերում և բանկային համակարգում:
Լայն ճանաչում գտած վերլուծական տեսությունից զատ՝ գոյություն ունեն վերլուծական պրակտիկային վերաբերող ունիվերսալ սկզբունքներ: Դրանց իմացությունը, առավել ևս՝ կիրառումը, կարող է շատ օգտակար լինել «մարդ–մարդ» համակարգում աշխատող մասնագետներին՝ հոգեբաններին, հոգեբույժներին, հոգեթերապևտներին, բժիշկներին, ուսուցիչներին, դասախոսներին, մենեջերներին, տարբեր ստորաբաժանումների ղեկավարներին, մարզիչներին, գործարարներին և այլն:
Վերլուծական սկզբունքները նկարագրող տեսությունը, կարելի է ասել, գտնվում է մաքուր տեսության և պրակտիկայի միջև, դրանց սահմանին: Հոգեվերլուծվել ցանկացողների համար այն յուրատեսակ ձեռնարկ է, որը կարող է նպաստել «վերլուծական շրջանակի» (աշխատանքային պայմաններ և գործիքներ) երբեմն դժվար նշմարվող սահմանները պահպանելուն:
Այս աշխատանքում փորձ է արվել ներկայացնել տեսակետներ՝ վերլուծության կիրառական ասպեկտների վերաբերյալ:
Աշխատանքը նպատակ ունի վերլուծական փորձով հարստացնելու ոչ վերլուծական ուղղություններով զբաղվող հոգեբանների և հոգեթերապևտների գործիքակազմը:
Դե իսկ ուսանողներին ներկայացվող գիտելիքները կարող են օգտակար լինել ոչ միայն նրանց հետագա մասնագիտական գործունեությունում, այլ նաև անձնական կյանքում։ Չէ՞ որ ցանկացած հոգեթերապևտիկ հարաբերություն, ի վերջո, երկու անձերի փոխհարաբերություն է:
«Հոգեվերլուծության հետազոտման և ուսուցման հայկական միություն», 1994
Նախագահ՝ հոգեբույժ-հոգեվերլուծող Արա Չալիկյան
Խմբագրեց Նորա Վանյանը
ՀՈԳԵՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐՆ ՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐԸ ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅՈՒՄ >Դասախոսություն 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
Դասընթացի բովանդակություն
ՀՈԳԵՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐՆ ՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐԸ ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅՈՒՄ
- Դասախոսություն 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ Անվճար
- Թեստ 1.
- Դասախոսություն 2. ՀՈԳԵՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿ, ԿԱՄ «ԿԱԴՐ» Անվճար
- Թեստ 2.
- Դասախոսություն 3. ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԿԱՄ «ԱԼՅԱՆՍ» Անվճար
- Թեստ 3
- Դասախոսություն 4. ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ԴԻՍՏԱՆՑԻԱ Անվճար
- Թեստ 4.
- Դասախոսություն 5. ԴԻՍՏԱՆՑԻԱՅԻ ԴԻՆԱՄԻԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ Անվճար
- Թեստ 5.
- Դասախոսություն 6. ՏՐԱՆՍՖԵՐ ԵՎ ԿՈՆՏՐՏՐԱՆՍՖԵՐ Անվճար
- Թեստ 6.
- Դասախոսություն 7. ԲԱԶՄՈ՞Ց, ԹԵ՞ ԲԱԶԿԱԹՈՌ Անվճար
- Թեստ 7.
- Դասախոսություն 8. ՍԵԱՆՍՆԵՐԻ ՀԱՃԱԽԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ Անվճար
- Թեստ 8.
- Դասախոսություն 9. ՀՈՆՈՐԱՐԸ ԵՎ ՎՃԱՐՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ Անվճար
- Թեստ 9.
- Դասախոսություն 10. ԵՐԱԶՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ Անվճար
- Թեստ 10.
- Դասախոսություն 11. ԱԶԱՏ ԶՈՒԳՈՐԴՈՒՄՆԵՐ՝ ԱՍՈՑԻԱՑԻԱՆԵՐ Անվճար
- Թեստ 11.
- Դասախոսություն 12. ԼՌՈՒԹՅՈՒՆ Անվճար
- Թեստ 12.
- Դասախոսություն 13. ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ Անվճար
- Թեստ 13.
- Դասախոսություն 14. ՆԵՎՐՈԶԸ ՏՐԱՆՍՖԵՐՈՒՄ, ԿԱՄ «ԲԱԼԸ ՇՈԿՈԼԱԴՈՒՄ» Անվճար
- Թեստ 14.
- Դասախոսություն 15. ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ ՄԻՄՅԱՆՑ Անվճար
- Թեստ 15.
- Դասախոսություն 16. ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ Անվճար
- Թեստ 16.
- Դասախոսություն 17. ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՍԿԻԶԲՆ ՈՒ ԱՎԱՐՏԸ Անվճար
- Թեստ 17.
- Դասախոսություն 18. ԿԱՐԵՎՈՐԸ՝ ՍԵԱՆՍԻ ՎԵՐՋՈՒՄ Անվճար
- Թեստ 18.
- Դասախոսություն 19. ԽՈՍԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ՝ ՍԵԱՆՍԻՑ ՀԵՏՈ Անվճար
- Թեստ 19.
- Դասախոսություն 20. ՕՐԻՆԱԿՆԵՐ՝ ԹԵՐԱՊԵՎՏԻ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔԻՑ Անվճար
- Թեստ 20.
- Դասախոսություն 21. ԱՐՏԱՀԵՐԹ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄՆԵՐ Անվճար
- Թեստ 21.
- Դասախոսություն 22. ԱՐՏԱԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Անվճար
- Թեստ 22.