ԲացՄուգ
Դասախոսություն 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
Գոյություն ունեցող հարյուրավոր հոգեթերապևտիկ ուղղությունների շարքում հոգեվերլուծությունն առանձնանում է իր խորությամբ, արդյունավետությամբ, ինչպես նաև իր հոգեբանափիլիսոփայական ասպեկտներով:
Ի տարբերություն շատ այլ մեթոդների՝ հոգեվերլուծությունը կարողանում է արդյունավետ փոփոխություններ կատարել անձի առավել խորքային շերտերում: Այս հատկությունների շնորհիվ` վերլուծական մեթոդը կոչվում է նաև «խորքային մեթոդ», կամ «խորքային թերապիա»:
Սկիզբ առնելով 19-րդ դարում՝ հոգեվերլուծությունը մինչ օրս պահպանել է իր հիմնական մոտեցումները՝ ազատ ասոցիացիաների օրենքը, վերլուծական շրջանակը, երազների վերլուծությունը, փոխանցումը, հակափոխանցումը և այլն: Այս առումով վերլուծությունն ավանդական ուղղություն է: Միևնույն ժամանակ, այն շատ ճկուն է և զարգացող:
Այսօր հոգեվերլուծական գիտելիքները կիրառվում են հոգեթերապևտիկ այլ ուղղություններում, ինչպես նաև մանկավարժությունում, մարքեթինգում, գովազդում, արվեստի բազմաթիվ ճյուղերում և բանկային համակարգում:
Լայն ճանաչում գտած վերլուծական տեսությունից զատ՝ գոյություն ունեն վերլուծական պրակտիկային վերաբերող ունիվերսալ սկզբունքներ: Դրանց իմացությունը, առավել ևս՝ կիրառումը, կարող է շատ օգտակար լինել «մարդ–մարդ» համակարգում աշխատող մասնագետներին՝ հոգեբաններին, հոգեբույժներին, հոգեթերապևտներին, բժիշկներին, ուսուցիչներին, դասախոսներին, մենեջերներին, տարբեր ստորաբաժանումների ղեկավարներին, մարզիչներին, գործարարներին և այլն:
Վերլուծական սկզբունքները նկարագրող տեսությունը, կարելի է ասել, գտնվում է մաքուր տեսության և պրակտիկայի միջև, դրանց սահմանին: Հոգեվերլուծվել ցանկացողների համար այն յուրատեսակ ձեռնարկ է, որը կարող է նպաստել «վերլուծական շրջանակի» (աշխատանքային պայմաններ և գործիքներ) երբեմն դժվար նշմարվող սահմանները պահպանելուն:
Այս աշխատանքում փորձ է արվել ներկայացնել տեսակետներ՝ վերլուծության կիրառական ասպեկտների վերաբերյալ:
Աշխատանքը նպատակ ունի վերլուծական փորձով հարստացնելու ոչ վերլուծական ուղղություններով զբաղվող հոգեբանների և հոգեթերապևտների գործիքակազմը:
Դե իսկ ուսանողներին ներկայացվող գիտելիքները կարող են օգտակար լինել ոչ միայն նրանց հետագա մասնագիտական գործունեությունում, այլ նաև անձնական կյանքում։ Չէ՞ որ ցանկացած հոգեթերապևտիկ հարաբերություն, ի վերջո, երկու անձերի փոխհարաբերություն է:
«Հոգեվերլուծության հետազոտման և ուսուցման հայկական միություն», 1994
Նախագահ՝ հոգեբույժ-հոգեվերլուծող Արա Չալիկյան
Խմբագրեց Նորա Վանյանը
ՀՈԳԵՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐՆ ՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐԸ ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅՈՒՄ >Դասախոսություն 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
Դասընթացի բովանդակություն
ՀՈԳԵՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐՆ ՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐԸ ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅՈՒՄ
Դասախոսություն 1. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ Անվճար
Թեստ 1.
Դասախոսություն 2. ՀՈԳԵՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿ, ԿԱՄ «ԿԱԴՐ» Անվճար
Թեստ 2.
Դասախոսություն 3. ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԿԱՄ «ԱԼՅԱՆՍ» Անվճար
Թեստ 3
Դասախոսություն 4. ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ԴԻՍՏԱՆՑԻԱ Անվճար
Թեստ 4.
Դասախոսություն 5. ԴԻՍՏԱՆՑԻԱՅԻ ԴԻՆԱՄԻԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ Անվճար
Թեստ 5.
Դասախոսություն 6. ՏՐԱՆՍՖԵՐ ԵՎ ԿՈՆՏՐՏՐԱՆՍՖԵՐ Անվճար
Թեստ 6.
Դասախոսություն 7. ԲԱԶՄՈ՞Ց, ԹԵ՞ ԲԱԶԿԱԹՈՌ Անվճար
Թեստ 7.
Դասախոսություն 8. ՍԵԱՆՍՆԵՐԻ ՀԱՃԱԽԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ Անվճար
Թեստ 8.
Դասախոսություն 9. ՀՈՆՈՐԱՐԸ ԵՎ ՎՃԱՐՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ Անվճար
Թեստ 9.
Դասախոսություն 10. ԵՐԱԶՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ Անվճար
Թեստ 10.
Դասախոսություն 11. ԱԶԱՏ ԶՈՒԳՈՐԴՈՒՄՆԵՐ՝ ԱՍՈՑԻԱՑԻԱՆԵՐ Անվճար
Թեստ 11.
Դասախոսություն 12. ԼՌՈՒԹՅՈՒՆ Անվճար
Թեստ 12.
Դասախոսություն 13. ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ Անվճար
Թեստ 13.
Դասախոսություն 14. ՆԵՎՐՈԶԸ ՏՐԱՆՍՖԵՐՈՒՄ, ԿԱՄ «ԲԱԼԸ ՇՈԿՈԼԱԴՈՒՄ» Անվճար
Թեստ 14.
Դասախոսություն 15. ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ ՄԻՄՅԱՆՑ Անվճար
Թեստ 15.
Դասախոսություն 16. ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ Անվճար
Թեստ 16.
Դասախոսություն 17. ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՍԿԻԶԲՆ ՈՒ ԱՎԱՐՏԸ Անվճար
Թեստ 17.
Դասախոսություն 18. ԿԱՐԵՎՈՐԸ՝ ՍԵԱՆՍԻ ՎԵՐՋՈՒՄ Անվճար
Թեստ 18.
Դասախոսություն 19. ԽՈՍԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ՝ ՍԵԱՆՍԻՑ ՀԵՏՈ Անվճար
Թեստ 19.
Դասախոսություն 20. ՕՐԻՆԱԿՆԵՐ՝ ԹԵՐԱՊԵՎՏԻ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔԻՑ Անվճար
Թեստ 20.
Դասախոսություն 21. ԱՐՏԱՀԵՐԹ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄՆԵՐ Անվճար
Թեստ 21.
Դասախոսություն 22. ԱՐՏԱԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ Անվճար
Թեստ 22.